Terug van thuisgeweest - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Ronnie Verhelst - WaarBenJij.nu Terug van thuisgeweest - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Ronnie Verhelst - WaarBenJij.nu

Terug van thuisgeweest

Blijf op de hoogte en volg Ronnie

23 November 2012 | Rwanda, Kigali

Daar er toch wel gelezen wordt toch maar weer eens een stukje schrijven! Daar we met 3 man naar Togo moesten en we alledrie een andere route namen was er voor mij gelegenheid om even naar huis te komen;Rwanda naar Togo kon via Parijs gedaan worden zowel heen als terug.
Dus vloog ik de 10e November naar Amsterdam,de 11e naar Parijs en de 12e naar Lome.Beetje om maar wel lekker weer eens KLM businessclass te vliegen en Nederlands te spreken...Parijs was ook aardig,hadden een ruime halve dag over dus Champs Elysee bezocht.
De Togo reis was aardig;2 dagen binnen vergaderen en 1 dag site seeing.Electriciteitscentrale bezocht en school bezocht welke gesponsord wordt.En veel receptie achtige zaken als ministers en ambassadeurs die komen buurten.
De donderdag weer terug naar Parijs,vertrek vliegtuig in 2 etappes; wegens technisch mankement noodstop gemaakt tijdens opstijgen,niet leuk maar liever nog op de grond beslissen om terug te gaan dan boven de Sahara....
In elk geval wat vertraging maar wel lekker thuis na landen in Parijs en daarna met de trein naar Brussel/Antwerpen waarna de taxi (Pa V stond bij de taxi's te wachten en ik op het Zoo plein dus klein misverstandje...)
Hierna lekker naar huis en daarna weekend weg met ons gezin;lekker genoten van kou/wind/strand en wandelingen.De maandag weer vroeg op pad omdat de kids naar school moesten;rond 06:00 wekkertje en om 07:00 rijden!
Hierna nog lekker een paar dagen thuis geweest en genoten van alles,wel volledige relax modus aan natuurlijk!Maandag beetje socializen met familie en buren en de rest van de week op gemakje.
De donderdagmiddag weer richting trein;nu vanaf station Roosendaal naar Schiphol,vlucht van 20:40 naar Nairobi en daar overstappen voor vlucht naar Kigali via Burundi.Rond de middag weer "thuis",vandaag nog hotelletje en morgen weer naar Kigali na auto vol te hebben gelaen met boodschappen e.d.

Wordt vervolgd;weet nog niet wanneer maar wellicht sneller dan vorige keer!

• 23 November 2012 - 16:32

Sandra:

... en het is weer gelezen hoor;). Succes met de job en geniet van alle ervaringen die je op doet!
    Tot de volgende stopover!